شکلات مالی استقلال فکرم را به هم ریخته / عمــــران‌زاده: گل بزنم ارگ می‌زنـــم!

 

 

 

«استقلال به لحاظ فنی مشکلی ندارد. تنها مشکل نبود پول است.» حنیف عمران‌زاده با بیان این جمله بار دیگر از کمبودهای اقتصادی باشگاهش پرده برمی‌دارد. حرف‌های حنیف در آستانه بازی با الریان قطر جور دیگری است. مدافع استقلال می‌گوید: «همه چیز خوب است و تمرین‌های مطلوبی را پشت سر گذاشتیم اما دوباره مشکلات مالی به ما فشار آورده. متاسفانه ۸۰ درصد پول امسالم باقی‌‌مانده و در حالی که چیزی به پایان لیگ نمانده مشکل دارم و این مساله فکرم را به هم ریخته است.»
عمران‌زاده از بلاتکلیفی تیمش خسته شده: «نمی‌دانم چرا تکلیفمان را روشن نمی‌کنند. آقایان در وزارتخانه یا تیم را بفروشند یا واگذار کنند. شاید اگر فتح‌ا…زاده پول داشت، دست ما را می‌گرفت اما او تنها است. ایشان گفت بعد از بازی با الریان به بازیکنان پول می‌دهم. خدا کند مشکلات حل شود وگرنه دچار مشکل شده و مقابل خانواده‌مان شرمنده می‌شویم.»
مدافع استقلال از شرایط فنی تیمش ابراز خرسندی می‌کند: «تعطیلی چند روز گذشته به نفع ما بود چون برای این بازی حساس خوب تمرین کردیم. برای بازی با الریان تمرین‌های خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در قطر ۳ امتیاز را بگیریم.» عمران‌زاده غیبت ۳ بازیکن کلیدی را در این بازی مؤثر می‌داند: «نبود جباری، برهانی و تیموریان به چشم می‌آید اما در چند بازی هم بدون این بازیکنان نتیجه گرفته‌ایم. امیدوارم بازیکنان جایگزین، جای خالی این ۳ نفر را پر کنند.»
حنیف به عنوان مدافع اما همچون همیشه فکر گلزنی است. او در پایان حرف‌هایش گفت: «اگر گل بزنم، می‌خواهم خوشحالی جدیدی رو کنم. می‌خواهم ارگ بزنم به یاد دوست عزیزم فرشاد قدیری دروازه‌بان مس کرمان.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین